های مسافر خسته من ،


عاشق

اهای مسافر خسته من ،

دستت را بگذار بر روی دل من.

میبینی که من نیز مثل تو خسته ام ،

میبینی که من نیز مثل تو با غمها نشسته ام.

آهای مسافر خسته من ،

عاشق دل شکسته ات شده ام ،

ببین مرا که محو نگاه زیبایت شده ام.

من اینجا و تو آنجا هر دو دلشکسته ایم ،

تا اینجا هم اگر نفسی است برای هم زنده ایم.

من برای تو میشکنم و تو برای من ،

راه راست بی فایده است ،

تقلب میکنیم تا زندگی مات شود در این دایره غم… آهای مسافر خسته من ،

شب آمده و باز هم یاد تو در دلم ،

ستاره ها خاموش ،

من مانده ام و وجودم که در حسرت است ،

در حسرت یک آغوش ….

آغوشی که لذتش تنها با تو است ،

دنیا خواب است ،

کاش بودی که بیداری ام تا سحر عادت است.

آهای مسافر خسته من ،

کجا میروی ،

جایی نداری برای رفتن ،

همه جا ماندنیست ،

جز اینجا که نمیتوانیم بمانیم برای هم….

شعر غم میخوانم و اشک در چشمانت ،

غم برای یک لحظه رود درمان میشود آن درد حال پریشانت.

من برای تو فدا میشوم و تو برای من ،

همه وجودم فدایت ،

تو آرام بمان تا خیالش راحت شود دل من..

آهای سرنوشت ،

با ما هم؟

ما که در زندگی به ناحق باختیم و چیزی نگفتیم،

 در آتش عشق سوختیم و باز هم سکوت کردیم ،

 با غمها همنشین بودیم و با حسرت نشستیم ،

هر چه رفتیم،

آخر راه بن بست بود و باز هم نشکستیم!

رفتیم و رفتیم تا آخر راه ،

آخرش پیدا نشد و ما نشستیم چشم به راه…

آهای مسافر خسته من ،

دستت را بگذار در دستان من

میبینی که تا اینجا هم با تو ماندم،

گفته بودم تا آخرش ،

آخر قصه  را هم برایت خواندم….




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| یک شنبه 10 ارديبهشت 1391برچسب:,| 22:9 | مرتضی|

De$ign:khanoomi